Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2011 10:30 - Конкурс-преброяване на ТЪПИТЕ! :)
Автор: petergunn Категория: Други   
Прочетен: 2600 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Явно 2011 ще мине под знака на конкурсите и преброяванията! Те китайците ряпа да ядат с тяхната година на заека! Ние не сме длъжни да се съобразяваме с тях! Все пак ние не сме китайци, макар че ни са се дръпнали очичките от зор!
Ето и моето предложение!
Конкурс-преброяване на Тъпите!
В него всеки може да се афишира като такъв без да му пука, че ще направи тъп коментар!
Ако сме повече от 20 /което малко ме съмнява!/ тогава може да си организираме наши си тъпи конкурси, като например:
1. Най-тъпото нещо, което съм направил през живота си!
2. Най-тъпия-човек, който съм срещал!
3. Най-голямата тъпотия, която съм чувал!
И т. н.
Осъзнавате ли какво голямо поле за изява имаме!
И ако успеем, което е много съмнително, ще можем да си направим и наш блог.
Блога на най-тъпите!
И едва ли някой там ще може да ни обвини, че пишем тъпотии!
Ние ще си просто себе си!
И така да започваме броенете!
За мен предполагам вече сте сигурни!
Остават само още 19 да си признаят!
Повярвайте ми! Не е нито трудно, нито срамно!
Кураж! :)

P.S. Очаквам засилени саботажи от страна на Хитрите! Не се подавайте на провокации и изнудвания от тяхна страна! Отстоявайте позиците си! Бъдете Смели! Бъдете Себе си!
Бъдете Тъпи докрай!





Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Остават само още 18:))))!!!!!
17.02.2011 11:09
Брой и мен!
цитирай
2. petergunn - Благодаря ти Катан! Самотата ме влудяваше!
17.02.2011 11:12
Благодаря ти Катан! Самотата ме влудяваше!
цитирай
3. анонимен - Присъединявам се:)
17.02.2011 11:24
С условието "глуповатите", които споменах в предишен свой постинг, да останат в отделна категория:)
цитирай
4. petergunn - Тука е само за Тъпи! Варианти няма! ...
17.02.2011 11:27
Тука е само за Тъпи! Варианти няма! :)
цитирай
5. mamkamu - Макар да знам, че съм си тъп от малък, ...
17.02.2011 11:32
Макар да знам, че съм си тъп от малък, бая се замислих дали публично да се обявя за тъп :) А пък и тъпотията си има и нюанси. Например -упорито тъп, нахално тъп, отвратително тъп, приятно тъп, тъп та дрънка и т. н. А аз и до ден днешен не знам към коя категория спадам :)

Пиши и мен, но с особено мнение, докато не преоткрия себе си :)
цитирай
6. petergunn - Благодаря ти за подкрепата Юрий! ...
17.02.2011 11:39
Благодаря ти за подкрепата Юрий! Осъзнаването наистина е мъчителен процес, но за съжаление е неизбежен! Ще те броя, защото ,макар че ми е неприятно да ти го кажа лично, но ти си един от Нас! Ти направи най-важната стъпка! Ще видиш, че оттук нататък ще ти бъде много по-лесно! ;)
цитирай
7. kikowsky - Хайде,
17.02.2011 12:10
ще се броя и аз :D
цитирай
8. petergunn - Благодарим ти за доверието Киро, ...
17.02.2011 12:14
Благодарим ти за доверието Киро, макар че имаме съмнения дали наистина си толкова Тъп! :)
Но в началото ни трябват хора и ще те приемем на доверие! :)
цитирай
9. allbi - e :))
17.02.2011 13:57
не е нужно да си блондинка за да си тъпа
но блондора предлазполага ;)

Пиши ме и мен!
цитирай
10. petergunn - Вечерна проверка
17.02.2011 20:52
Вече сме 6!
Като за първи ден е направо впечатляващо!
Утре ще броим пак! :)
цитирай
11. novitejivotni - Ще цитирам един мой приятел,
18.02.2011 06:13
титан на мисълта от студенските години.
След като сме станали по никое време ( разбирай към 10 сутринта ), пропускайки съответно закуската и докато си оправим сутрешните тоалети ( муцуни ), докато се раззвъним по телефоните и се разберем къде и как да се видим отново, то станало 12 по обяд. По това време вече сме подивели от глад ( често махмурлийски такъв, който си е страшно нещо ) и се забиваме в някоя кръчма за да изплющим по едно шкембе с бира и тройка кюфтета или каквото там всеки е въжделявал. Та след скоростното унищожаване на храната по масата, с натежал стомах и бавна мисъл, моят приятел се отпускаше на стола, усмихваше се миролюбиво и казваше: Еееех, вече се чувствам приятно тъп ! :-)))
Оттам насетне каквото и да се случеше нищо не можеше да ни развали прекрасния ден.
Аз залагам на съзидателната тъпотия... :-)
цитирай
12. novitejivotni - Ще цитирам един приятел,
18.02.2011 06:40
титан на мисълта от студентските години.
След като сме се излюпили някъде около 10 сутринта и сме пропуснали времето за закуска, докато си оправим сутрешните тоалети ( муцуни ), докато се раззвъним по телефоните, докато се уговорим къде и кога да се видим пак, то станало 12.00. Вече сме полудели от глад ( често махмурлийски такъв - който си е страшно нещо ) и се засилваме към първата кръчма, където да изплющим по едно шкембе с бира и тройка кюфтета или каквото там всеки си е въжделявал.
Та след като вече сме унищожили завидно количество храна, моят приятел се отпускаше в стола, палеше цигара и кротичко, благо и миролюбиво заявяваше:
- Еххх, сега вече се чувствам приятно тъп !
Каквото и да се случеше след това, нищо не можеше да ни развали прекрасния ден.
Аз залагам на съзидателната тъпотия ! :-)
Даже ще оформя нещо като девиз - "Съзидателна тъпотия за всички."
Ето почнаха и други да ми се появяват:
"Тъпотията не мож' я пребори, остави и се и твори."
"Докато си тъп - всичко е пред тебе. Поумнееш ли - свършен си."
"Тъпотата е начало, всичко след нея са крачки към края."

Аре, че много стана... :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petergunn
Категория: Други
Прочетен: 149985
Постинги: 112
Коментари: 142
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол