Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2011 16:49 - Наистина е тъжно.....
Автор: petergunn Категория: Други   
Прочетен: 2647 Коментари: 9 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Наистина е тъжно.....
Че съм некадърен, тъп и т.н. е ясно и няма смисъл от уговорки!
Че постингите ми не струват нищо, също не е голяма новина!
Аз и не затова съм тук! Аз просто се забавлявам и който ми се върже на акъла да чете глупости си е негов проблем!
Но тук става въпрос за друго!
Жалко е, че най- некъдърно написаното от мен нещо, и то в рамките на 2 мин, без всякъква стойност, тъпо и неподредено стихотворенийце, да има най-високият рейтинг от останалите ми "неща" И да е прочетено най-много пъти....
Е, това наистина е тъжно!
Поне за мен!
Което като цяло няма значение и едва ли заслужава да занимавам толкова ерудирани хора като вас с тъпия си проблем, но си мисля, че това даже не е тъжно...
Това е много тъжно!
Сега може би мнозина от вас си казват:
- Добре, какъв е смисъла на този текст сигурно, защото няма вече какво да напише, че ни занимава с тези глупости?"
Да, прави сте!
Но замисляли сте се как някога наистина сте писали неща, които са ви харесвали много и сте знаели, че са адски истински, И сте се надявали много хора да ги харесат, А в крайна сметка побеждава едно стихче, което е написано като позиция срещу една "крадла" И то е най-харесвано....
Не знам за вас, но за мен е тъжно....
Нямам какво друго да кажа!




Гласувай:
17


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Твърде много са нелогичните неща в БЛОГ БГ.
21.02.2011 16:56
Да не ти пука, момче!
Пиши си каквото ти душата ще, ние ще четем.
Чу
цитирай
2. elinora - Изобщо не се учудвам,
21.02.2011 17:11
че стихото ти е предизвикало силен интерес! :))
В последно време блог.бг се радва на "талантлива" инвазия от знайни и незнайни поети, долетели на крилете на римата от близки и далечни литературни сайтове! :))
Нищо чудно да са те объркали с някой нежен лирик! :))
пп шегувам се! привет! :)
цитирай
3. mitkolrus - Може пък да е весело?
21.02.2011 17:17
За съжаление такива социални експерименти не са за пренебрегване. Всеки се мъчи да каже нещо под или върху мнението на другия, въпреки и дори, че няма какво да каже.
Ама какво да се прави - то така се формира масовата култура.
Остава да разчитаме на отговорността на четенето след безотговорността на писането.
цитирай
4. анонимен - "инвазия от знайни и незнайни поети"
21.02.2011 17:22
и то в мъжки вариант на аватар си е повод за прислушване към-то свалка. кът мъжете, кът. а мислещите и замислящи постинги скуууууууууууука, а ти пишеш замислящо и... образно-тъжно.
цитирай
5. beehive - Не коментар, а плагиат
21.02.2011 18:23
И с мои „стихотворения” се е случвало подобно нещо. Тъжно е. Наистина е тъжно… Че съм умен, интелигентен и т.н. е ясно и няма смисъл от уговорки!Че постингите ми, резултат от пипето ми смел си струват, също не е голяма новина!
А аз затова съм тук! Аз се чувствам призван да забавлявам и всеки, който чете тези бижута си разрешава проблем!
Но тук става въпрос за друго!
Жалко е, че най-кадърното написано от мен нещо, и то в рамките на 62 години, с изключителна стойност, изящно подредено стихотворенийце, да няма най-високият рейтинг от останалите ми "неща" И да е прочетено само няколко пъти....
Е, това наистина е тъжно!
......
цитирай
6. анонимен - По този повод мога само да кажа: С...
22.02.2011 00:13
По този повод мога само да кажа: Сигурно още не го е открил този, който ще го хареса и ще го направи известно на всички.Може би още чака своя принц на бял кон...Вярвай че ще стане .Ще бъде хубаво
цитирай
7. mirogankov - Приятел,
22.02.2011 10:10
повечето неща в живота дори са така,а за другото и аз съм го изпитал,и отдавна съм осъзнал че ние тук не пишем другите да ни чета,пишем за сбе си...после да четем какви мисли са ни минавали през главите и даже се чудим това ние ли сме го писали-поне на мен ми се случва -хахаха
Всичко отминава ,не се бой...ти си пиши пък времето ще покаже;)
Ето и аз какви глупости написах,пък не съжалявам:):)
цитирай
8. panazea - А на мен ми звучи като изповед .
24.02.2011 16:03
В живота има много нелогични неща . Да беше само в блог.бгето !
цитирай
9. анонимен - не само за стихотворения, тук за всичко е така
28.02.2011 00:19
харесват се нещата опърничаво, не се кахъри
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petergunn
Категория: Други
Прочетен: 149985
Постинги: 112
Коментари: 142
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол