Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 15:48 - Наградите "Бойкар" 2011
Автор: petergunn Категория: Други   
Прочетен: 571 Коментари: 0 Гласове:
6



Понякога, а може би и вповечето случаи простотията в мен надделява над всичко останало! И за да поддържам форма мисля, а което е още по-лошо понякога го казвам на глас! А най-възмутителното е че понякога го и пиша! И то не само за себе си, като дневник например, ами го изпъчвам пред толкова много мъдри хора като вас, за да бъде излагацията пълна! И понеже едва ли съм способен сам да напиша толкова много неща реших да си призная, че в главата ми живеят и други субекти, които постоянно ми нашепват истории и случки! Но днес те ми прочетоха една неофициална разпечатка, събрана с помощта на известно количство сересета, за наградите "Бойкар"
Пиша ви я дословно, така че не се сърдете на мен за финалните резултати!

        
                                                  Наградите "Бойкар" 2011  
Най-добър актьор във филм за малцинства - Бойко Митич, за филма "Операция Оцеола - вържи всички на кола" Оригинална песен от саунтрак - "Калинка, Калинка Илиева" от филма "Падането на Сапард" Специален приз "Дънкан Маклауд" за най-дълъг престой в шоу програма - Лили Иванова Награда за най-тежка женска политическа роля - Искра Федосова за рецитала "Гербера ми замириса" Наградата "Време за мъже" /хомо алтернатива на "Мъж на годината"/ - Яне Янев, същия получава и награда за ролята си в "Среднощен есемес" Останалите 52 награди и 9 специални приза се печелят от Б........   ? не се чете, за което се извиняваме! Виновните са наказани с орден "Стара планина" пета степен!  



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petergunn
Категория: Други
Прочетен: 150667
Постинги: 112
Коментари: 142
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол