Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 17:26 - Най-Истинската...
Автор: petergunn Категория: Други   
Прочетен: 779 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Понякога решенията се взимат спонтанно, а понякога са плод на дълъг размисъл.
В повечето случаи моите решения са били именно спонтанни, за разлика от това.
Просто прецених, че не ми е мястото тук.
И си тръгвам. По същия незабележим начин по който и дойдох.
Може би спонтанно възниква въпроса: А защо пиша всичко това?
Може би отговорът е тривиален и прекалено банален, в пълен синхрон с нещата с които ви занимавах сумати време;
Просто мисля, че от възпитаните хора се очаква да кажат поне едно "сбогом"....
Исках да кажа на всички, които отделиха от ценното си време да ми обърнат внимание, че им благодаря безкрайно много за подкрепата. Ще се радвам за вас и хубавите неща, които пишете.
Съжалявам, но аз бях за малко...
Ще се опитам да продължа да пиша своите по-обемни неща предимно за себе си...
Пък знае ли някой? Може в един момент да се престраша да ги публикувам някъде....
Мисля че няма смисъл да се напъвам да кажа нещо умно за финал, защото първо че не мога и най-вече ще звучи нереално на фона на всички тъпотии до сега...
Успех на всички и късмет....
Дано в седмицата на Великото Възкресение възкръснат и най-смелите ви мечти и да успеете да реализирате поне Една...
Най-Истинската....



Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Не се глези, а пиши и коментирай!
21.04.2011 02:07
Извинявам се за менторския тон, не го мисля в заповедна форма, просто приятелски съвет!

" Следя" близо двеста блога, понякога ми е неудобно, че не мога да мина навсякъде /при смани не съм влизала от три дни/ - но времето в едно денонощие е броено!
Коментарите по другите блогове казват за човека много повече, отколкото разкрива той в собствения си блог!/стара блогова мъдрост/:))
Твоя воля, но да пишеш само в твоя блог и да чакаш някой да влезе да те прочете е шашкъния!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petergunn
Категория: Други
Прочетен: 150754
Постинги: 112
Коментари: 142
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол