Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2012 14:40 - вазелин или тракторна грес
Автор: petergunn Категория: Други   
Прочетен: 984 Коментари: 1 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Макар че се опитвам да бъда търпелив и толерантен взе да ми писва...
Със следващите изречение сигурно ще засегна много "нежни" души, но просто наистина не се издържа вече.... Където и да превключиш телевизора - педерасти...
До тук всичко е в графата: Няма лошо.
Обаче според мен има...
Просто защото докато се усетим първо ни направиха на маймуни... Сега се опитват да ни направят гей маймуни ...
Хора, разберете! НЕ ВСЕКИ ИСКА ДА Е МОДЕРЕН И ДА Е ПЕДАЛ!
В един свят където Евгени Минчев е граф, Станишев оглавява ПЕС, Азис е най-популярната личност няма място за хора които не носят вазелин в джоба си или по една кофа тракторна грес в двете ръце. А нормалните да духат.... в шепите си където стискат само рани!
А рекламите за лубриканти стават все по-настойчиви и актуални!
И продължават да ни залъгват, че педерасите били болни хора! Ами и те и лудите са болни, ама си има лудници за тази работа. Като са болни да се направят педерастници и да се лекуват. Трябвало да бъдем толерантни.... Ами толерантни сме! Ама да не ми завират постоянно сексуалните си отклонения и да ме убеждават, колко е яко да си педал...
Ми щом е яко и ги защитавате - дупе да ви е яко!
А докато сме толерантни дилемата ще е да избираме между два пъста! И двата са средни, но единия е на лявата, а другия на дясната ръка!
И да решим с  вазелин или с тракторна грес да се омажем....



Гласувай:
12


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Евгений Минчев е толкова граф,
12.10.2012 14:48
колкото аз съм трамвай. А за Станишев важи правилото: "Невинен до доказване на противното".

Ама иначе и аз смятам, че е крайно време да обърнат другия лист и да пишат как нормални мъже ебат нормални жени. По- забавно е някакси...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petergunn
Категория: Други
Прочетен: 149658
Постинги: 112
Коментари: 142
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол