Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2018 20:45 - ЧРД
Автор: tom12 Категория: Изкуство   
Прочетен: 855 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 15.02.2018 21:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

На осемнадесетия ден...

От месеца последен...

Трябва да и се обадя...

Не първи...

И не на края ...

Смесен сред върволицата с цветя...

Прикрит в първична сивота...

Не трябва чувствата да събуждам...

Ще се мерна,като сянка сама...

Готова да изчезне веднага...

В безбрежието на своята тъга....






Тагове:   Том Шекспира,


Гласувай:
11


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Това от Шекспир ли е?
16.02.2018 10:15
Щото не помня да съм го срещал. Ако пък е авторско, съчувствам на автора за ОТЧАЯНИЕТО и загубата на САМОЧУВСТВИЕ. И понеже изглежда е юноша, трябва да е СИГУРЕН, както аз съм сигурен като стар, но не бях сигурен на неговата възраст, че ако търси упорито и С РАЗУМ, ще намери изход и от липсата на самочувствие, и от отчаянието.
цитирай
2. tom12 - Том Шекспира
18.02.2018 12:46
Г-н krumbelosvet , не може всички да сме съвършени...Трябва да има и като вас. Аз също ви съчувствам, че емоциите са починали във вас..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tom12
Категория: Изкуство
Прочетен: 43339
Постинги: 52
Коментари: 9
Гласове: 103
Архив